my15
  • phino
    Blackberry Model: 8520

my15

door phino » 12 feb 2010, 17:50

ik heb nooit niets anders gehad als proximus pay&go. Nu vond ik het toch wel welletjes en ben even naar de dealer gegaan om te kijken voor iets beters.

ik kwam uit bij mobistar my15 music. En heb ik ineens een blackberry abo erbij genomen om eens te testen.

princiepe van my15. er word automatisch 15€ per maand van mijn rekening gehaald, en daarmee herladen ze men kaart. ik krijg 10.000smsjes gratis, en iets van een 60min per maand.

nu het volgende: in het boekje staat dat je #123# moet bellen voor je verbruikte saldo en je factuur in de gaten te houden. Nu werkt dat niet bij mij :?

is er iemand met een mobi abonoment die me kan vertellen hoe je je verbruik in de gaten houd?

ook ben ik al een kijkje gaan nemen op blackberry appworld... ik heb wat gratis app's gedownload, maar bovenaan rechts stond er eerst 133mb free. dit telde telkens ik iets downloade af. Wat wilt dat zeggen? heb je maar 133mb om free apps te downloaden van app world? Is dat levenslang? per dag? per maand? of hoe word dit gerekend? als mijn 133mb op zijn, moet ik dan betalen?