Verwijdering inbehandeling
  • Ahriman
    Blackberry Model: 9000

Verwijdering inbehandeling

door Ahriman » 14 sep 2010, 20:10

Goedenavond BlackBerry's
    Lees met plezier alle ins & outs op jullie forum, helaas geen topic voor mijn probleem :(
    Heb sinds deze week een BB9000, en probeer deze een beetje te personaliseren............./ opschonen ivm upgrade naar OS-5,
    maar krijg de melding : niet voldoende geheugen.
    En daar begint de ....... Heb hem aangesloten via de Desktopmanager en probeer allereerst alle overbodige talen te verwijderen.
    Wat ik ook doe, beveiligingen opheffen (toestaan) etc etc er blijft zonder dat er wat gebeurt staan IN BEHANDELING ( heb echt lang gewacht maar gebeurt nix ) :evil: :evil: :evil: :evil:

Kan iemand mij PLEASE AUB adviseren wat te doen.

Tevens OS-6 icons gedowned maar krijg deze met een foutmelding ...(3 cijfers) en dan COD erachter niet voor elkaar.
    Greetz vanuit een regenachtig Amsterdam

• burn

Re: Verwijdering inbehandeling

door burn » 15 sep 2010, 11:58

die OS6 iconen, was dat dan een specifiek blackberry theme wat je gedownload hebt? ben je zeker dat deze dan geldig waren voor de Blackberry 9700? want niet alle themes / icons van het één model werken op het ander, soms moet je een specifieke download voor uw model / blackberry OS hebben.
    die not enough memory kan mogelijks een memory leak zijn dat door een programma veroorzaakt wordt, darvoor doe je best eens een "battery pull" gewoon de batterij uit het toestel halen en dan terugplaatsen, daarmee wis je direct alle tijdelijke "brol" uit het geheugen

• Ahriman
    Blackberry Model: 9000

door Ahriman » 15 sep 2010, 20:00

Hi Burn, thnx voor je reply
    Die OS-6 icons zijn specifiek voor een BB9000, weet niet of ze geschikt zijn voor een BB9700.
    Heb dus nog wat verder gezocht op Internet en dus gisteravond een PULL gedaan, helaas zonder het gewenste resultaat.
    De Desktopmanager blijft aangeven IN BEHANDELING, maar geen enkele actie te bespeuren.
    De Talen heb ik overigens op de BB zelf handmatig kunnen verwijderen zonder hulp van de PC & Desktopmanager.
    Denk dat er maar ff nix anders opzit dan de BB "op te schonen ", helaas ben ik dan zoals ik gelezen heb heel veel kwijt,
    en moet je de BB9000 weer opnieuw inrichten, dacht dat het allemaal wat makkelijker zou zijn met behulp van de Desktopmanager van BlackBerry en PC

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

door Nathanael » 24 sep 2010, 11:55

je kan eerst een backup maken (je kan echt vanalles aanvinken wat je wilt houden enzo) en dan achteraf die backup 'restoren', ook dan kun je afvinken wat je er niet meer op wilt hebben

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...