Onder dit forum kunnen alle berichten geplaatst worden ivm de Blackberry 9500 Storm, de eerste Blackberry met Touchscreen beschikbaar op de markt
By Tirza
Hallo,

Een dringend vraagje.

Sinds deze middag worden mijn sms'en niet meer verzonden en ontvang ik er ook geen meer.
Heb al overal om mijn BB storm gezocht waaraan het kan liggen en vind niet onmiddellijk een oplossing.

Heb abonnement via proximus.

Wat kan er mis zijn?
By fileX
heb je het probleem ondertussen nog steeds? kan je nog oproepen uitvoeren / ontvangen?
heb je al eens een battery pull proberen uitvoeren? (haal de batterij uit het toestel terwijl het nog aan staat en stop ze er dan terug in en start het toestel).
op welk Blackberry OS zit je op dit moment? het kan misschien aan te raden zijn om eens naar het laatste OS te upgraden
By Nathanael
batt-pull begint al op de beruchte ctrl-alt-del te lijken...
By iman-joh
Hallo iedereen ik heb blackberry curve 8520 en ik heb hem al 1 jaar en er was nooit iets gebeurd tot gisteren ik weet niet wat er gebeurd was maar als ik een sms wil sturen, druk ik op de sms en mms icoontje en ik kan dat niet openen het zelfde met het icoontje van berichten en ik wil graag terug kunnen sms'en maar dat gaat niet als iemand weet wat er aan de hand is alsjeblieft ik wacht hier elke dag en ik wil zo snel mogelijk terug kunnen sms'en

Alvast dank u !!!
By ricky
iman-joh schreef:Hallo iedereen ik heb blackberry curve 8520 en ik heb hem al 1 jaar en er was nooit iets gebeurd tot gisteren ik weet niet wat er gebeurd was maar als ik een sms wil sturen, druk ik op de sms en mms icoontje en ik kan dat niet openen het zelfde met het icoontje van berichten en ik wil graag terug kunnen sms'en maar dat gaat niet als iemand weet wat er aan de hand is alsjeblieft ik wacht hier elke dag en ik wil zo snel mogelijk terug kunnen sms'en

Alvast dank u !!!
kan je gewoon eens de batterij verwijderen? het lijkt me alsof een deel van de software vastgelopen is. Kan je in andere menus wel nog in? want als dit niet het geval is kan het natuurlijk de trackpad zijn waar een probleem mee is/.

Koop Rijbewijs, Paspoort, IELTS, IDP, TOEFL,Whatsa[…]

BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

Kickstart je studie

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be