Toetsenbord probleem
  • Cuppie
    Blackberry Model: 1

Toetsenbord probleem

door Cuppie » 08 okt 2010, 17:37

Ik merk net dat mijn toetsenbiord niet meer reageert. IK zie ook alleen maar het SOS teken bij het netwerksignaal.

Ik heb al geprobeerd de battrij even uit het toestel te halen, hij start gewoon op maar ik kan geen pin code ingeven
    Heeft iemand hier ervaring mee?

• freek

Re: Toetsenbord probleem

door freek » 09 okt 2010, 21:07

ik vrees dat het toestel echt wel een hardware probleem heeft als een battery pull het probleem niet opgelost heeft, wel raar dat je ook nog eens connectie problemen hebt. heeft het toestel in een vochtige omgeving geweest, of heb je het laten vallen?

• mussynmgn
    Blackberry Model: 8900

Toetsenbord probleem

door mussynmgn » 01 aug 2011, 13:59

hej, sinds vanmorgen doet mijn toetsen bord heel raar.. gister nacht deed hij het nog prima maar vanmorgen typte ik iets in de web en kreeg ik bij u een o erachter en bij y een i en bij h een l en bij de j een k en bij n een m, dus als ik bijvoorbeeld hoi wil typen staat er hioi . ik heb 3, 4 keren geprobeert om de resetten, dmv de batterij eruit te halen en over paar minuten opstarten, maar hij doet precies hetzelfde... p.s. er is geen vochtschade met mijn toetsen bord dat weet ik zekerr.. kan iemand mij helpen ??? PLEASE??

Stijn Belmans
    Site Admin
    Blackberry Model: 0

Re: Toetsenbord probleem

door Stijn Belmans » 02 aug 2011, 22:31

ziet er toch een hardware probleem uit, ik heb in het verleden reeds nog blackberries gezien waar bij toetsaanslagen automatisch extra letters toegevoegd werden. dit is daarom geen vocht schade, gewoon eerder bad luck. best je toestel binnen brengen voor repair