Plaats hier alle berichten die van toepassing zijn op de blackberry 7-reeks zoals 7100, 7230, 7290, etc
By PieterVanAalter
Sorry, jullie zouden mss graag een 'moeilijke' vraag krijgen als 'ervaren' forummers,
maar ik ben 'nieuw' hier. Heb me zonet geregistreerd.

Heb nl een tweedehands BB 7290 aangeschaft.

Als volslagen leek vr e BB, ben ik gaan surfen op het internet en heb idd héél wat info gevonden!
Maar... ik wil m'n toestel gaan gebruiken en wat blijkt...
ik geef m'n pincode in en... hij vraagt een VOLGENDE ??!!
Ik check en zie: hij vroeg mij in het begin: Enter PIN code (3 left)
en na het invullen van m'n (juiste!) PINcode, vraagt hij:
Enter Password (2/5)
Sorry hoor, maar hoe moet ik verder?

(Kan ik dergelijke 'oer'-vragen ook ergens op het internet beantwoord terugvinden?)

Beste BB-groeten,
Pieter
By Nathanael
Het kan zijn dat je BB nog beveiligd is met een passwoord. Dat is niet zo handig. Start hem een keer op zonder je sim-kaart erin en voer gewoon een lukraak wachtwoord in, tot 5 keer toe (tussendoor nog een keer 'blackberry'). Na de 5e keer wordt je BB normaal gezien opnieuw geïnstalleerd (wipe). Als dit gebeurt is kan het zijn dat hij nog altijd achter een wachtwoord vraagt (maar nu om een nieuw in te stellen). Dat doe je dan maar en ga dan via het menu/settings naar een stukje (weet niet meer uit mijn hoofd welk, ik denk 'safety options' en klik daar het wachtwoord af. Dan moet je wss nog eens je wachtwoord invoeren en opslaan. Nu zou het weg moeten zijn...

Het is zowiezo best om een BB die al gebruikt is te wipen, gewoon om alle instellingen weer op default te zetten en de data van de vorige eigenaar te verwijderen.
By PieterVanAalter
Amaai!!
Zo vlug al een 'reply'!
Schitterend gewoon!

Kom net terug van te gaan 'halloweenen' met de kids.
Dochterlief (v 13) mocht e halloween-feestje geven en heeft 4 vriendinnetjes mogen uitnodigen...
Ze slapen nu met z'n allen op 1 kamer... nu ja, slapen...

Morgenochtend moet ik nr e cursus, maar van zodra ik thuis ben, kort na de middag,
voer ik uit wat gesuggereerd is.
Ik hou jullie op de hoogte!

Alvast heel hartelijk bedankt!!

Beste BB-groeten,

Pieter

Koop Rijbewijs, Paspoort, IELTS, IDP, TOEFL,Whatsa[…]

BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

Kickstart je studie