email instellen lukt niet op blackberry

onder dit forum kan je alle berichten gerelateerd aan de blackberry 9700 Bold 2 posten

email instellen lukt niet op blackberry

Postby karel » Mon Dec 12, 2011 11:19 am

ik heb problemen bij mijn nieuwe blackberry 9700 om email ingesteld te krijgen, ik slaag er maar niet in om verder te geraken in het email setup scherm. Van zodra ik naar email settings ga geraakt ik gewoon niet meer op het volgende scherm, alsof de blackberry geen enkele instelling of toetsaanslag wil herkennen, ik geraak gewoon niet verder. iemand een idee?
karel

Re: email instellen lukt niet op blackberry

Postby thewest » Fri Mar 02, 2012 5:55 pm

Karel, heb je het toestel al eens op het laatste blackberry OS proberen zetten? welke blackberry OS versie draait er op dit moment op je systeem? en nog meer: heb je reeds een BIS of BES abonnement afgenomen bij je provider?
thewest

Re: blackberry ID vergeten

Postby ceke » Fri May 29, 2015 10:09 am

Heb een blackberry bold 9700,ben van provider veranderd om toch op internet te kunnen gaan met de gsm,tevergeefs,blijkbaar moet ik mijn ID ingeven maar weet het niet meer.Ben via de blackberry site gegaan om terug een account aan te maken,dit was gelukt.Heb ze dan ingetikt via de gsm maar nu wanneer ik mijn gebruikersnaam intik krijg ik een foutmelding blanco gebruikersnaam.Zodus wie heeft er ervaring met dit problemen?mvg
ceke

Re: email instellen lukt niet op blackberry

Postby Nathanael » Mon Jun 01, 2015 8:05 am

heb je een BIS-abonnement genomen? Bij de Blackberries die niet op OS10 draaien (te beginnen bij Z10/Q10) heb je een BIS-abo nodig om gebruik te kunnen maken van de volle functionaliteit van je BB.
Wat ik deed, voor ik BIS had, was een ander programmaatje voor e-mails gebruiken. Ik kan even niet op de naam komen, maar het is wel te vinden op dit forum ergens ;)

Kan je wel via de browser op internet? Dat zou wel moeten werken.
Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...
Nathanael

Return to Blackberry 9700 Bold 2