Onder dit forum kan je alle berichten plaatsen ivm de blackberry 9800 codename "torch"
By PGO
Hallo,

Ik ben een echte IT-leek, maar was er toch in geslaagd om mijn BB te laten synchroniseren met mijn Outlook agenda en gebruikte beide toepassingen dan ook heel intensief voor de planning van mijn activiteiten.
Vorige vrijdag vroeg iemand mij of ik ook aan mijn Google agenda kon, ik ben op mijn BB naar Google-agenda gesurfed en nu is het resultaat dat mijn BB alleen nog mijn Google agenda wil synchroniseren en mijn Outlook agenda niet meer herkent.... en dus ook geen updates uitvoert....
Iemand een idee waar ik in de feit ben gegaan? Hoe zet ik dit terug recht, ik heb al in de instellingen op mijn BB en in de BB-software op mijn computer zitten zoeken maar vind niets terug...
Graag van iemand een duidelijke uitleg (stap voor stap) die de oplossing kent.

Thanx!

Een wanhopige zelfstandige die momenteel zijn agenda alleen nog op zijn computer kan raadplegen...

PS: ik gebruik software packet 6.0 mocht dit van belang zijn...
By face
Hallo PGO, synchroniseerde je je kalender gewoon via de desktop manager (dus de blackberry connecteren met de computer via kabel) of synchroniseerde je via het provider netwerk (met een BIS abonnement dus).

probeer eens in de kalender naar "options" te gaan dan naar "calendar display and actions" > scroll naar beneden en klik daar bij "default calendar for new events" op change, en zet daar dan alle 3 de opties op "desktop"
By PGO
Hey, Bedankt voor de reactie!

Ik gebruik gewoon mijn desktop manager (met het kabeltje)

Als ik in agenda naar "Agendaweergave en acties ga" dan vind ik alleen maar:
Indeling
Weergaven (beginweergave staat op "Dag")
Acties (Sluimeren: 5min, standaard herrinnering, snelle invoer inschakelen, annuleren bevestigen,afspraken bewaren "60dagen", taken weergeven en alarmen weergeven).

Ik vin nergens iets wat ik op default kan zetten....

Ik heb ondertussen reeds geprobeerd om de batterij eruit te halen in de hoop dat hij zich reset, maar dat helpt ook niet...

Het werkt nog steeds niet.

Bedankt voor de tip, we zoeken verder...
By PGO
Nog wat info:

Als ik in mijn agenda op opties druk, dan zie ik wel Accounts staan...
Daaronder komt dan met een groen vierkantje mijn emailadres staan waarvan ik de emails op mijn BB ontvang.
Daronder staat nog een blauw vierkantje met "standaard", maar ik kan hier niets aan veranderen.

Op mijn Outlookprogramma komen 2 emailadressen aan... ik weet wel niet aan welk emailadres de agenda is gekoppeld en weet ook niet of dit er iets mee te maken heeft.

Bedankt voor de hulp!
By franzy
PGO, normaalgezien in het menu waar je het in de 2de post over had staat bij mij nochtans ook als helemaal laatste optie de mogelijkheid om "default calendar for new events" te selecteren, dit staat bij mij nu op "desktop".
een oplossing kan altijd zijn om eerst een backup van het toestel te nemen, dan een volledige wipe te doen (toestel volledig naar fabrieksinstellingen wissen), je kalender opnieuw in te stellen, en dan eventueel de zaken die je nog nodig hebt van de backup af te halen.
By franzy
het is normaalgezien ook wel op te lossen door in je service books te knoeien maar dat heb ik nooit iemand aangeraden omdat die meestal meer dingen om zeep helpt dan dat het oplost

Koop Rijbewijs, Paspoort, IELTS, IDP, TOEFL,Whatsa[…]

BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

Kickstart je studie

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be