blackberry prepaid bold?
  • davega82
    Blackberry Model: 9700

blackberry prepaid bold?

door davega82 » 27 sep 2011, 11:41

Hoi, vraagje: ik heb een bold 9700 en ik wil graag een bold 9900, maar met die nieuwe abonnementen van kpn enzo ben ik niet zo blij, dus ik denk dat ik m met dit blackberry prepaid neem. maar nou vroeg ik me af of die nieuwe bold niet té snel is voor dat prepaid, want ik kan me voorstellen dat als alle volledige pagina's worden geladen, dat je binnen de kortste keren door je tegoed heen bent... of kan je sommige dingen uitzetten? oh ja en ik hoorde dat je niet kan zoomen met de videocamera van de 9900 is dat serieus zo? dat zou wel heel slap zijn!!

• frenzy

Re: blackberry prepaid bold?

door frenzy » 27 sep 2011, 13:05

de "internetsnelheid" is voor de meeste toestellen wel gelijk (3G) wat ongeveer met iets minder dan 100kbs overeenkomt (in het bestel geval). ik zie dat je met deze bundel voor 12,5€ een pakket hebt met 200Mb data in, daarmee kan je normaalgezien echt wel al een tijdje verder. houd er rekening mee dat de blackberry steeds sitecompressie uitvoert, dus een site bezoeken op je blackberry verbruikt meestal een stuk minder traffic dan de zelfde site via je internetbrowser op je computer bezoeken. lijkt me een prima pakket, je kan altijd nog de eerste maand eens een traffic monitor installeren om niet voor verrassingen te komen.

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

door Nathanael » 29 sep 2011, 14:28

ik gebruik ongeveer een 50MB per maand, met een pay&go en internetpack's

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...
  • Marshano
    Blackberry Model: 9900

door Marshano » 07 jun 2012, 09:54

Hallo,

Ik heb ook een bold 9900 met prepaid van vodafone. ik betaal 12.50,- per maand voor blackberry blox, en zit elkedag op facebook en google, (niet op youtube omdat dit VEEL mb kost), verder heb je gelijk over het zoomen.. dat kan (jammer genoeg) niet met de videocamera :?

• eric

door eric » 30 jul 2012, 16:38

Hallo,

Ik heb ook een bold 9900 met prepaid van vodafone. ik betaal 12.50,- per maand voor blackberry blox, en zit elkedag op facebook en google, (niet op youtube omdat dit VEEL mb kost), verder heb je gelijk over het zoomen.. dat kan (jammer genoeg) niet met de videocamera :?
    Welk blackberry OS zit er op je toestel? ik heb een 9630 met blackberry OS 7.1 en daarmee kan je wel zonder problemen inzoomen