WIFI: moe 'gegevensservices' onder "Mobiel netwerk" aan stn?
  • beebee
    Blackberry Model: 0

WIFI: moe 'gegevensservices' onder "Mobiel netwerk" aan stn?

door beebee » 22 aug 2012, 13:40

hey

ik heb een blackberry bold 9900: als ik thuis zit wil ik op internet via de WIFI => drm zet ik bij verbindingen, bij "mobiel netwerk" gegevensservices UIT & wifi dus aan...

als ik daarna op internet wil, krijg ik de vermelding "kan geen verbinding maken, probeer later opnieuw"

als ik bij "mobiel netwerk" gegevensservices AAN zet, dan werkt het wel => maar dan gaat het geld toch via m'n kaart en niet via wifi??????????

welke instellingen moeten er aan staan om op de wifi te kunnen & dus niet via u kaart???????????????

dank u

groeten

• freek

Re: WIFI: moe 'gegevensservices' onder "Mobiel netwerk" aan

door freek » 22 aug 2012, 18:37

Gegevensservices moet inderdaad aan staan, wanneer dit af staat blokkeer je alle dataverkeer en kan je enkel nog bellen en sms'en. De redenen waarom je dit eventueel zou moeten uit zetten is om er 100 procent zeker van te kunnen zijn dat je Blackberry niet zonder dat je het weet mobiel internet verkeer zit te verbruiken.
    Beschik je over een bis abonnement? Zoniet kan je beter opera mini installeren, zie deze post waar ik het nog iemand aangeraden heb vandaag: memberlist.php?mode=viewprofile&u=1766