Plaats hier alle berichten die van toepassing zijn op de blackberry 8300 curve
By Christophe
Na op 2 maand tijd een kapot toestel te hebben heb ik nu ondertussen men 3de nieuwe curve. maar nu wil ik daarmee filmen en komt er op ' plaats een geformatteerde mediakaart als u een video wilt opnemen ' . dit heb ik nog nooit eerder gezien / gehoord, iemand een idee wat ik er aan kan doen?
By phino
een media kaart kopen, die erin steken, en hem formatteren ...
By Nathanael
of eens in de instellingen kijken of dat toevallig niet op het intern geheugen zou kunnen...

in het video-venster: menu-button, options, store video en dan kiezen voor 'phone memory' oid
By function
moest het dan nog niet lukken, de media card eens proberen formatteren, dit kan eventueel via de blackberry zelf ergens in het instellingen scherm, ofwel door deze met de PC te verbinden en zo te formatteren OPGELET, in dat laatste geval moet je wel zeker zijn dat je de memorycard in FAT formatteerd
By Nathanael
de quick-search levert mij volgend resultaat op: viewtopic.php?f=41&t=2257&p=7748&hilit=523#p7748

de gooit er de laatste software van je provider op, maar dat hoeft niet direct, ik begon meestal met een versie waarvan ik wist dat ie werkte op dat toestel :)

Koop Rijbewijs, Paspoort, IELTS, IDP, TOEFL,Whatsa[…]

BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

Kickstart je studie

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be