Plaats hier alle berichten die slaan op de ingebouwde wifi connection van de blackberries
By napoleon63
Hallo
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn Dochter heeft een BB Curve 8520, nou wil ik deze op mijn nieuwe Sitecom 300n router aan melden. ( beveiliging wep2 )
Maar daar snap ik niets van,de bb vindt mijn netwerk doe ik verbind moet ik een pin aan mijn draadloos toegangspunt toevoegen.
Hoe en waar moet ik dat doen.
Hoop op jullie hulp.
By barny
Hoi Napoleon,

ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt bedoelen, normaalgezien moet je als volgt te werk gaan: op de blackberry ga naar het "manage connections" menu waar je de verbindingen kan beheren, hier moet je dan naar "set up wi-fi network" gaan, daar zal het toestel normaalgezien je wifi netwerk terugvinden, het enige wat je moet doen is het netwerk selecteren en de wepkey ingeven, vanaf dan zou alles gewoon automatisch moeten gaan en moet je verder niets meer ingeven.
ik vermoed echter in jouw geval (ik heb zelf geen sitecom router) dat je toestel via een zogenaamde wps key verbinding wil maken, ik heb het even opgezocht voor u, waarschijnlijk zal in dit geval de blackberry gewoon een PIN code op het scherm tonen, en moet je deze key dan in je router ingeven, dit kan je doen door naar het IP adres van je router te surfen zodat je de config pagina te zien krijgt, hier inloggen, en vervolgens deze manual volgen op pagina 33:
http://www.sitecom.com/showdownload.php?id=3559
By napoleon63
Hoi barry.
bedankt voor je reactie.
ik zelf ben een beetje laat om terug te reageren, maar het is op gelost hoor.
Nogmaals bedankt.
BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

In Het verleden was het voor dit model nodig een a[…]

Kickstart je studie

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be