Plaats hier alle vragen ivm het Mobistar netwerk
By stephieee
Hey! Ik heb onlangs een blackberry bold 9790 gekocht. (Had hiervoor een curve 8520)
Ik gebruik 'internet on mobile' waar je 2 gb gratis internet krijgt en 1000 smsen.
Bij de curve moest ik apn: mworld.be invoeren zodat ik overal van dat internet gebruik kon maken.
Bij mijn nieuwe blackberry lukt me dat helaas niet. Deze werkt op 2g en 3g. Ben er pas achter gekomen dat die blackberry bolletjes vanboven betekenen dat je verbinding maakt met het netwerk. Deze staan er bij mij als ik wifi aanzet en 20 min lang nadat ik battery pull heb gedaan (en verdwijnen dan weer)
Dus mijn internet werkt na een battery pull even en voor de rest alleen met wifi.. Iemand die me kan helpen met dit probleem?
Vaderdag 2017 BE
By burn
maakte je bij je blackberry 8520 gebruik van de zelfde provider en het zelfde abonnement Stephieee? want dat internet on mobile is volgens mij voor gewone smartphones, voor een blackberry heb je een specifiek blackberry abonnement nodig om via de beveiligde blackberry servers te kunnen surfen (bij de nieuwe blackberry 10 toestellen is dit niet meer nodig maar bij de blackberry 9790 wel nog steeds....
er bestaat wel een workaround voor, die houd in dat je een externe browser installeert zoals Opera Mini, misschien was dit bij je vorige toestel het geval?
By stephieee
Nee alles is precies hetzelfde.. Incl provider en abo.. Bij mijn zus werkt het ook op haar BB dus is wel raar.. Vooral als het soms werkt en dan weer wegvalt ..en gewone browser van de blackberry zelf :?
By koen
staat de 3G in hoofdletters? kan je eens proberen om 3G uit te schakelen onder je instellingen en kijken of het wel werkt als je enkel met 2G verbonden bent?
By stephieee
3g staat altijd in hoofdletters maar werkt pas als de blackberry bolletjes er staan. Bij 2g verbinding staat er bv 'EDGE' of 'GPRS' beiden enkel in hoofdletters als er bij de 3g verbinding de bolletjes staan.. Anders staan deze in kleine letters..
Stel jezelf kort voor

Bedankt Nathan, om jezelf voor te stellen! Ik zal[…]

nieuwe markten, nieuwe kansen: https://tweakers.n[…]

Blackberry Leap

beetje laat antwoord, maar voor alle toekomstige l[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Hallo allemaal Welke functies zouden jullie graag[…]

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be