Blackberry internet edition
  • eric

Re: Blackberry internet edition

door eric » 23 nov 2011, 09:35

zie dit recente topic van mij: https://blackberryforums.be/viewtopic.php?f=22&t=1583
    mobistar heeft op dit moment enkele problemen met hun netwerk die ze niet opgelost krijgen, kan daar aan liggen

• maes15
    Blackberry Model: 9900

door maes15 » 23 nov 2011, 12:06

Jah idd, heb het van zaterdag al aangevraagd, en bij mij is het ook nog altijd niet veranderd. Morgen ga ik eens binnenspringen in de mobistarwinkel, hopelijk hebben zij hier een oplossing voor. Want dit kan niet meer, ben al 4 dagen aan het wachten, terwijl ze zeiden dat dit maar 24 uur ging duren ..

• maes15
    Blackberry Model: 9900

door maes15 » 24 nov 2011, 18:26

Ben vandaag naar mobistar geweest, en heb een sms gekregen van mobistar dat mijn abonnoment vernieuwd zou moeten zijn. Toen ik dit kreeg was het nog altijd niet veranderd. Dus ben ik naar mobistar winkel gegaan waar ze zeiden dat ik gewoon batterij en sim ereens uit moest doen, maar weeral niets ..

• eric

door eric » 01 dec 2011, 22:33

Krijg je ook nog steeds een error als je op blackberry.mobistar.be wil registreren? als dit niet gaat, dan maken ze er echt wel een zootje van in de mobistar winkel, dan zou ik gewoon naar hen toestappen, hen mijn blackberry in hun handen duwen en hen vragen het te activeren. Ze maken zich er in die winkels meestal met een smoesje van af en laten je dan thuis iets proberen, dan hopen ze gewoon dat, wanneer je de volgende keer terug komt, bij één van hun collegas terecht komt waardoor zij dan toch al van het probleem af zijn.
    telecom winkels, bij gelijk welke provider je binnen stapt, altijd miserie!

• Geert VR
    Blackberry Model: 9300

door Geert VR » 04 feb 2012, 14:08

Een late reactie, maar toch even reageren.

Ik ben al 10 jaar Mobistarklant en sinds september gebruik ik een BB - ook via het Mobistarnetwerk uiteraard.

Ik moet zeggen dat ik bijzonder goede ervaringen heb met hun klantendienst. Vragen in een Mobistarwinkel bleven vaak onbeantwoord als men al precies wist waarover ik het had. Via de twitteraccount Mobistar CS van hun customer service werd ik al 2 keer perfect een dadelijk geholpen.

Zo wist ik niet hoe ik mijn toestel moest activeren, na een direct message naar Mobistar CS kreeg ik de registratielink met uitleg dezelfde dag toegestuurd. Tijdens de BB- panne in november werden alle klanten op de hoogte gehouden via hun tweets, geen valse beloften maar concrete informatie.

Gisteren had ik een raar e-mailprobleem, even een direct message, enkele minuten later de vraag naar mijn nr zodat ze het konden nakijken. 10 min later telefoon van een vriendelijke medewerker om enkele stappen te checken omdat ze niet meteen een probleem vonden vanop afstand. Probleem snel opgelost. Dit herinnerde mij er opnieuw aan waarom ik bij Mobistar klant ben.

• eric

door eric » 05 feb 2012, 12:54

Mobistar is er inderdaad in de laatste 2 jaar op gebied van Blackberry support op vooruit gegaan, terwijl de service van proximus alsmaar verder wegzakt in een depressie....