Signature veranderen onderaan mail.
  • Cea

Signature veranderen onderaan mail.

door Cea » 20 jan 2008, 09:45

Ik gebruik BIS op het mobistar netwerk en zoals sommigen al gemerkt hebben staat er bij elke mail die je verzend een signature onderaan.
    M'n vraag is hoe kan ik deze aanpassen en of verwijderen?
    Heb reeds op m'n curve via mailsetup het proberen te veranderen maar geen oplossing. Kan de signature zien, maar kan ze niet editen.
    Heb ook via de mobistar website geprobeerd, maar daar ook geen oplosssing. Daar moet ik een nieuwe account aanmaken met IMEI en PIN en krijg dan de melding dat ik het via mijn toestel moet doen.
    Merciekes voor een oplossing.

• freggle

Re: Signature veranderen onderaan mail.

door freggle » 21 jan 2008, 12:24

Cea,

heb je de blackberry nieuw gekocht of 2de hands? ikzelf werk met proximus dus weet niet echt wat de mobistar settings zijn. Wat staat er dan exact in die signature? Het is zo dat ALLE settings op een blackberry aan de server side ingesteld of geblokkeerd kunnen worden. dit gaat heel ver, tot het zetten van een signature en disablen zodat die niet meer geediteerd kan worden toe. Dus best eens met je provider checken.

Indien je een 2de handse blackberry aangekocht hebt kan het zijn dat er nog een company policy op staat, de enige manier om die er af te krijgen is door het toestel terug in dat bedrijf te koppelen aan de BES en deze policy te wissen....

• Cea

door Cea » 22 jan 2008, 17:04

hey,
    Beide toestellen zijn nieuw gekocht. de signature onderaan is zoiets als: blackberry by mobistar.
    Ik weet dat je bij andere providers kan inloggen via je pc op de provider website en daar je settings kan veranderen.
    Heb beide geprobeerd, zowel via setup settings op toestel als via website op pc. Zoals beschreven is het me niet gelukt.
    Op zich is het geen probleem, maar het zou in principe mogelijk moeten zijn dit te veranderen.
    In ieder geval bedankt.
    ps. Ik gebruik BIS dus dit zou geen restrictie mogen zijn. Op BES weet ik dat je zelf niet alles in handen hebt wegens policy en van de beheerder.

• barney

door barney » 23 jan 2008, 15:34

Cea, BIS is in wezen eigenlijk gewoon een BES maar gehost door de provider zelf....
    kan je de "use auto signature" op de blackberry in de email settings niet af zetten? dan is deze boodschap toch al weg....
    als je ze niet kan editen dan vrees ik toch dat de provider deze setting zo ingesteld heeft dat deze niet meer editeerbaar is. Dan check je best eens met de mobistar support denk ik....

• remuze

door remuze » 25 mar 2008, 15:11