Blackberry-fans kunnen zichzelf hier voorstellen. Ontdek op deze manier mogelijke vacatures die op de loer liggen.
By Stijn Belmans
Als nieuwe eigenaar van Blackberryforums wil ik weten wie allemaal op dit forum aanwezig is. Stel jezelf gerust voor aan de hand van volgende puntjes:

- Wie ben jij?
- Wat doe je in het dagelijkse leven?
- Heb je een Blackberry en wat is jouw visie op het merk?
- Wat denk jij van Blackberryforums en mis je iets?
- Zou je graag een bepaalde taak binnen de community willen?

Ik heet jou alvast van harte welkom. Hopelijk kunnen we samen werken aan een community waar we trots op kunnen zijn.
By Nathanael
Nathan van den Akker, technieker bij Elia en zelfstandig elektricien en klusser (elektriciteitswerken, laswerken, isolatiewerken en herstellingen allerhande: Bel mij! :) ).
Ik heb een BB8100 en een Z10. De Z10 mag de deur uit, de 8100 blijft nog eventjes :)
Ik heb al heel wat BB's gehad, waarvan de Z10 en de storm toch wel de besten waren. Jammer van de teloorgang van de software, want aan de hardware zou het niet liggen. Hopelijk vindt RIM zijn draai een beetje, het zou jammer gaan als het zou verlopen zoals bij Palm (niet het bier) ging.
By Stijn Belmans
Bedankt Nathan, om jezelf voor te stellen!

Ik zal mezelf ook voorstellen. Ik ben Stijn Belmans, 24 jaar en sinds kort eigenaar van Blackberryforums.be. Ik heb zelf nog nooit een Blackberry-gsm gehad, daarom laat ik mij met dit forum omringen door Blackberry-fans. Ik ben student Communicatiemanagement en al 9 jaar webmaster van verschillende websites.

Voor de rest ben ik op zoek naar moderators die (tegen betaling) het forum willen modereren en leden willen aanvragen. Stuur me gerust een bericht voor meer informatie ;-)
Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

In Het verleden was het voor dit model nodig een a[…]

Stel jezelf kort voor

Bedankt Nathan, om jezelf voor te stellen! Ik zal[…]

Sale

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be