Onder deze blackberry category kan je alle berichten plaatsen die te maken hebben met de blackberry 8520 Curve
By deheugden
Hallo,

Ik heb een probleem met de curve 8520.

Internet(via de ether) werkt niet terwijl e.e.a.(roaming en dataverkeer) wel aanstaat. Ik merk dat doordat whatsapp alleen binnenkomt via de wifi.
Ik heb daarna gezocht naar de browser, maar deze ontbreekt ook. Wanneer ik browser intyp, gebeurt er niets.

Verder heb ik gemerkt dat wanneer ik internet uit en weer aanzet, de whatsapp ook niet binnenkomen via wifi ik moet dan de gsm opnieuw opstarten.

iemand een idee?

dank.
By Nathanael
Dat je Whatsapp en internet alleen maar werken via wifi, lijkt erop te wijzen dat je geen BIS-abo hebt.

Je browser vind je normaal gezien sowieso via de snelkoppeling 'alt+esc', dan kan je wisselen tussen apps die op de achtergrond draaien. Daar moet je browser altijd bij zitten.
Als dat niet het geval is, zou je eens kunnen nakijken of er toevallig policies actief zijn (als het een 2dehands toestel betreft, heb ik ooit voorgehad met een 8100). Als dit het geval is, zouden die verwijderd moeten worden door de vorige it-beheerder van het toestel. Je kan dat ook wel zelf doen, maar dat is niet zonder risico (via JLcmder)
BB q10 - niet bellen zonder 4G

Bedankt voor de reactie! Misschien kan je hier een[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

In Het verleden was het voor dit model nodig een a[…]

Kickstart je studie

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be